Lyxhelg!

När man har en liten så känns det mesta utanför vardagen lyxigt!! Jag verkligen njuter av allt... Förr vart jag uttråkad utav att shoppa och såg nog inte särskilt mycket glädje i saker och ting. Min prins har verkligen gjort mitt liv bättre på alla sätt och vis!! 
Jag undrar hur det kommer att bli när man får flera barn. Det lär väl vara svårt att få tag på barnvakt då kan jag tänka mig och hur trött kommer man inte att vara på vardagarna, när man fått två barn i säng... eller ja om det blir tre barn. Var inte många veckor sedan som jag önskade mig ett helt fotbollslag, men börjar känna mig aningen tveksam till det.
Även om jag älskar min prins så tycker jag också om min egentid, något som lär minska rejält för varje barn vi skaffar. Tycker faktiskt det är märkligt hur folk kan ställa den eviga frågan "När är det dags för er att skaffa barn!?" Som om det vore den enklaste saken i världen. Hela ens liv förändras ju, och det kanske inte är meningen att precis alla ska skaffa barn till världen!
- Ber verkligen om ursäkt ifall jag i mitt ovetande förflutna ställt denna korkade fråga!!
image8
I helgen fick vi njuta ordentligt med shopping, middag och teater. Allt var perfekt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0