Vikten av att hålla vikten...

Jaaa jag var ju så himlans duktig som fick ett sånt ryck i början av året att gå med i viktklubben. Sedan var jag otroligt målinriktad i några månader. Vikten rasade och det kändes inte ens att jag ansträngde mig! 12 otroliga kilon gick jag ner på 2½ månad. Hur bra är inte det!?
Problemet är bara att hålla vikten. För när det väl sätter igång att gå upp igen så går det snabbt... Varför är det så mycket svårare att hålla sig ifrån småätandet på sommaren? Borde väl egentligen vara tvärtom, på hösten/vintern borde vi nordbor vara så deprimerade att vi sätter i oss ett och annat!
Men hur mycket nu än mina byxor börjar strama, så SKA man ju faktiskt få unna sig; godis, nötter, rödvin, glass, feta såser... för det är ju trots allt lördag!!... Hrmm
image4
Ska sätta upp den här bilden på kylskåpet så kanske jag blir taggad igen!


Kommentarer
Postat av: amanda

Det är inte så bra att gå ner så mycket så fort. Men grattis ändå, hoppas du lyckas nudå :)

2008-05-10 @ 21:04:04
URL: http://www.DumpaMig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0