Över 1 år sedan!

Nu har det gått över 1 år sedan jag sist uppdaterade denna blogg!! Lustigt att jag ska få lust att uppdatera när sommarvärmen är som allra hetast, 30 grader visar termometern, i SKUGGAN!! Jag tänker INTE klaga, så länge som vi får leva i det gråa, trista och regniga, kan man gott få svettas lite också...

Väntar på att mitt allra käraste ska vakna upp så att vi kan åka och bada vid havet, har tänkt mig både fika och middag nere vid stranden, dvs bullar, glass och korv m bröd, hrm...

Nå vi får se hur länge detta bloggande håller i sig, det här var iallafall en kort liten början :)

Märks det att han gillar fotboll när han till och med använder sittpuffen som boll, höga sparkar får han till också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0